16 Aralık 2009 Çarşamba

Bir pencerenin





ksb

Bir pencerenin
Teninde
Yağmur damlası
Gibi kaldım
                    Aktım aktım
                    Bir köşede durdum
Geldiğim yolu izleyen
Başka bir damlanın
Içime düşmesini
Bekledim
                    Sisli denizin
                    Iç aydınlığında
                    Karayı görmeyi
                    Bekleyen
                    Kazazedeler gibi
                    Bitkinim
Kırkbeşyıl savaşlarında
Devasa ordunun
Çemberi ortasında
Onlarla savaşmayan
Tek kişilik
Bir ben varım
                    Beni yenmek
                    İstemiyorlar
Savaşmayanla
Savaşmak
Devasa orduyu
Sinir ediyor
Yenersek
Bu savaş biter
Ortamızda
Kalmaya
Mahkum
Ol
Diyorlar
                    Yürüyüp gidiyorum
Bensiz
Düşmansız
Kendi kendilerine
Savaşıyorlar
                    Hayat savaşı
                    Yıkıntıları arasında
                    Yürüyorum
Dokunacak
Birşey kalmamış
Yıkıntıların arasında
Yürüyorum
                    Ayakkabılarım bitiyor
                    Yalın kalıyorum
Gideceğim
Bir şehir kalmamış
Yüzeceğim denizler
Çekilmiş
                    Yarısını kaybetmiş
                    Elmalar gibi
                    Yüreğim ortada
                    Yürüyorum
Gitgide
Rengim soluyor
Suyum kuruyor
Kararıyorum
                    Biri beni
                    Bitmeden
                    Isıra ısıra yese
                    Geriye kalanımı
                    Toprağa
                    Atsa
                    Üzerime
                    Yağmurlar
                    Yağsa
Yeniden
Topraktan
Çıkıp
Aynı
Yere mi
Düşerim
                    Newton



16.12.2009

Hiç yorum yok: