24 Aralık 2009 Perşembe

İçime dökülen

 






ksb


İçime dökülen
Sonbahar yaprakları
Kurudu
Içim güz
Dışım dar
                    Bedenime sığmayan
                    Ruhum
                    Gökyüzüne taşındı
                    Ayrıyız
Aynı manzaranın
Karşısında oturuyorum
Güneş aynı yerden
Ay aynı yerden
Manzaraya ekleniyor
                    Hep aynı martı
                    Penceremin önünden
                    Süzülüyor
Dışarıya sığmıyorum
Içerisi rüzgarlı
Dalgalanıyorum
                    Sözlüğün
                    Anlamlı sözler
                    Sayfalarına bakıyorum
                    Hiç birisini
                    Alasım gelmiyor
                    Kapatıyorum
Seçeneklerimin
Hepsi
A b c d e
Hiçbiri
                    Ruhum gökyüzünde
                    Ayrıyız
Koto
Kot
Ot

24.12.2009

Hiç yorum yok: