28 Aralık 2009 Pazartesi

Mavi gecenin










by UK

 
Mavi gecenin
Yüreğini yakan
                    Boğazın
Büyülü renkleri
Gibi gözlerin
                    Sana bakınca
                    Karşı olamıyorum
                    İçine düşüyorum
                    Kıvrılıp
                    İçinde yaşamak
                    İstiyorum
Senden uzaklaşan
Adımlarım prangalı
Sensiz gecelerim
Karabasan tarlası
Yokluğunca büyüyen
                    Büyüdüğüm sokak
                    Top oynadığım arsa
                    Saklandığım koru
                    Yüzmeyi öğrendiğim kayık
Ilk harçlığım
Ilk misketim
ilk hayalim
İlk kırçiçeğim
Sen sen kokuyor
                    Seninle doğdum
                    Seninle büyüyorum
Dünüm
Bugünüm
Yarınım
Senin
Hanende
Nefes
Alıyor
                    İlk taytayımda
                    Senin kucağına düştüm
                    Ilk kurt olduğumda
                    Seni kurtardım
                    Ilk rüyamda
                    Seni gördüm
Ben
Artık
Senim
Kendim
Değilim
                    Hayatım boyunca
                    Peşinden koştuğum
                    Özgürlüğümü
                    Senin esaretinle
                    Takas ettim
Gözlerimi gözlerine
Mühürledim
Kalbimi attım
Yüreğimi
Sana kilitledim
                    Seninle yaşıyorum
                    Senin kadarım
Ben
Artık
Senim
Kendim
Değilim

28.12.2009

Hiç yorum yok: