25 Aralık 2009 Cuma

Erkeğin oldum















by OM


Erkeğin oldum
Geçmişten bugüne
Kalan
Eski erkeklerinin
Arasına
                    Kalabalık yüreğinin
                    Kendisine dokundum
                    Her dokunuşumda
                    Eski eksiklerin
                    Hesabını ödedim
Kendi yüzümün
Arasına sıkıştırdığın
Öteki erkeklerin
Bakışlarıyla uğraştım
                    Bir tek seni istedim
                    Sen geçmişi
                    Içime yükledin
                    Arada beni kaybettin
Ne dünü
Ne yarını istedim
Sadece
Seni istedim
Bütün yüreğimi
Sana vermek istedim
Kalabalık
Eksiklerin arasında
Kayboldum
                    Biz
                    Birbirimizi kaybettik
                    Dün gülümsedi
Şiirler yazdım
Daha öncede
Yazmış oldum
Kırçiçekleri aldım
Daha öncede
Almış oldum
Hepsini sana yazdım
Hepsini sana aldım
Sana kalmak istedim
Tek başıma
                    Aldatmadım
                    Aldatanların cezasını
                    Çektim
                    Seni seviyorum dedim
                    Söylemeyenler yüzünden
                    Fazla geldim
Geçmişle birlikte
Yaşadık
Anımızı
Kaybettik
                    Bütünümü
                    Vermek
                    İstedim
                    Bana
                    Kaldı
Hiç
Tek
Başına
Nefes
Aldın

25.12.2009

Hiç yorum yok: