15 Aralık 2009 Salı

Arka bahçemi










by BG



Arka bahçemi
Süpürdüm

                    Girişimi kilitledim
                    Yalnızlığa bıraktım
                    Masayı ağacın altına
                    Armağan ettim
                    Üzerini donattım
                    Kendimin karşısına
                    Oturdum
                    Rakıyı boğazladım
Hapşırdım
Kendime
Anı yaşa dedim
                    Biten sigaramı
                    Kül tablamın
                    Yüreğinde söndürdüm
                    Başka yangınları
                    Başlattım
Içim tüttü
Kustum
Içim dışıma
Dışım içime kaçtı
Karanlık oldum
                    Bir sigara daha yaktım
                    Suretler dünyasına
                    Dumanı üfledim
Kaçırdığım gecelerle
Yakaladığım gündüzleri
Karıştırdım
Alacakaranlık dokunuşlarda
Gözle görünmeyen
Yürek İzi oldum
                    Yalın ayak
                    Insan koşularımda
                    Bayrak elimde kaldı
Teslim edemedim
Yüreğim havada
Teslim oldum
                    Bahçemdeki
                    Çiçekler açtı
                    Yalnız yalnız koktu
                    Içime çektim
                    Dünyadan geçtim
Hızlı trenin
Eski raylardan
Çıktığı gibi
Çıkakaldım
                    Hayatın satırlarından
                    Uzağa düştüm
Yüreğime
Yara bantı
Bastım
Masayı
Topladım

15.12.2009

Hiç yorum yok: