27 Aralık 2009 Pazar

Öğrenmek istemiyorum











by UK

Öğrenmek istemiyorum
Öğrendiklerim fazla
Hakkını veremiyorum
Dünya bize fazla
                    Ötesinde
                    Olduğuna inananlar
                    Kendine eksik
Üç boyutlu filmin
Gözlüğü benim
Ben göremiyorum
Gösteriyorum
Eksiğim
                    Adım attığım
                    Sokaklar
                    Dudağımı verdiğim
                    Kadınlar
                    Beni doğurtan
                    Orgazmsız gecenin
                    Annem babam
                    Halleri bana kalan
Ben bilmiyorum
Kime anlatayım
Rakı içeyim
Kimi anlayayım
Vazgeçmek
Bensiz olmak
Ben yokum ki
Devam edeyim
                    Bilmediğim
                    Sokaklarda büyümüşüm
                    Bilmediğim
                    Kadınlarla çoğalmışım
                    Bilmediğim
                    Nefesleri içime
                    Çekmişim
Dostluk
Kabına zarar
Sevgi
Kabına fazla
Seks
Kabına uzak
                    Bir
                    Rakı
                    Var
                    Hayata
                    Yakın
Ben
Uzak

27.12.2009

Hiç yorum yok: