25 Aralık 2009 Cuma

Bir damla










by UK


Bir damla
Ruhum düştü
Nehire
                    Buz tuttu
                    Yürüyerek geçtim
                    Karşıya
Uçsuz sonsuz
Yeni topraklara
Sancısız adımlarla
Ilerledim
                    Artık yabancıyım
                    Kimseyi tanımıyorum
                    Sadeceyim
Bir tek
Ben varım
Nefes alan
Ne bir insan
Ne bir hayvan
                    Sadece
                    Benim toprağım
                    Benim dağlarım
                    Benim yağmurum
Rakı ağacının altında
Bir toprağa yudumladım
Bir içime
Sarhoş oldum
Inadına
                    Dağ yağmur
                    Istediğim gibi
Tanıdım
Yeni topraklarımı
Bir damla eksik
                    Hayalveren
                    Ovasına uzandım
                    Dolunaya
                    Göz kırptım
                    Gülümsedi
Yıldızlarda
Gökyüzüne uzanmış
Yeni uzayın
Sakinliğinde
Uykuya bıraktım
Kendimi
Çırılçıplak
                    Güneş
                    Tenime dokundu
                    Sevecenlikle
Şelalede yıkandım
Yapraklarla kurudum
Arsız meyveleri
Kahvaltı yaptım
Bir damla eksik
                    Dünyayı gördüm
                    Havada asılı
                    Anlamsız
                    Dönüyordu delicesine
                    Gülümsedim
Sizi bilmem
Ben iyiyim
Buralarda
Sözcükleri
Döküldü
Beklediği yerden
Yankılandı
Yeni topraklarım
                    Yalnızlık
                    Yalnız
                    Olunca
                    Yalnızlık
Yalnızım
Yeni
Topraklarımda
Bir
Damla
Eksik

25.12.2009

Hiç yorum yok: