30 Aralık 2009 Çarşamba

Bedenim















by OM

Bedenim
Yırtık yırtık
Dikiş tutmuyor
                    Yüreğim
                    Didik didik
                    Içimden dışıma
                    Düşüyor
Ruhum
Boğum düğüm
Uzaklarda
Ben burada
                    Bana dokunan
                    Kime dokunuyor
                    Benimle sevişen
                    Kiminle sevişiyor
                    Başını bana yaslayan
                    Kim zannediyor
Ben yokum
                    Unutulan paylaşımlarda
                    Hissedilmeyen dokunuşlarda
                    Anlaşılmayan konuşmalarda
                    Farkedilmeyen anlayışlarda
                    Tekrarlanan gecelerin sabahlarında
                    Yitik kayıp dostluklarda
                    Kaldım
Beni gören
Kimi görüyor
                    Masamda
                    Bir
                    Rakı
                    Var
                    Diğer
                    Sandalyeler
                    Boş
Bardağımı
Masaya
Vurmadan
Içiyorum

30.12.2009

Hiç yorum yok: