14 Aralık 2009 Pazartesi

İçimdeki










 ksb

İçimdeki
Büyük patlamanın
Yaşanacağı günü
Beklerken
                    Belli belirsiz
                    Hayat dalışlarında
                    Vurgunla tanışırken
Her gün
Benim günüm
Her insan
Benim insanım
Sözcüklerine sarılırken
                    Boşlukta kalan
                    Fazla dokunuşların
                    Anlayışların
                    Düşüncelerin
                    Heba olmasını
                    Izlerken
Geriye kalan
Kocaman boşluğa
Kendini sığdıramazken
                    Kimin
                    Elinden
                    Tutacağız
                    Kime
                    Kendimizi
                    Bırakacağız
Ne zaman
Patlayacağız
Kendimizi
Doğuracağız
Beklemelerine
Ne kadar
Dayanacağız
                    Hepsi boş
                    Hepsi yalan
                    Hepsi anlamsız
                    Satırlarını
                    Kim silecek
Görmediği satırları
Silmesini beklemek
Sevgilinin
Binmediğini bildiğin
Trenini beklemek
Merdivenlere basan
Sayısız ayakkabı arasında
Çıplak ayaklı
Sevgilinin
Narin ayaklarını
Görmeyi
Boşuna beklemek
                    Denize baktım
                    Gemileri sırtında taşıyor
                    Gideyimde
                    Otursanlar karaya demiyor
                    Taşıyor
Bekleyenler garında
Saatin altında
Soğuk duvarların
Karşısında
Yalnızlık kucağımda
Hiç bir yöne
Biletim yok
Ama gardayım
                    Ne ben gidiyorum
                    Ne de karşılayacağım
                    Biri var
Gardayım
Patlamayı
Bekliyorum
                    Doğmayı
                    Yeniden doğmayı
                    Baştan öğrenmeyi
                    Ya da öğrenmemeyi
                    Anlamamayı
                    Düşünmemeyi
                    Bilmemeyi
Kocaman boşlukta
Tek başıma
Olduğumu
Görmemeyi
Yaşatacak
Patlamayı
Bekliyorum
                    Bundan
                    Öncesi
                    Yalan
Büyük patlama
Patlayacak
Herşeyi
Unutacağım
Kalmadığım
Yerden
Başlayacağım
Ne olacaksa
                    Yine
                    Sa
                    Takısı
                    Çıktı
                    Karşıma


14.12.2009

Hiç yorum yok: