3 Mayıs 2011 Salı

Suçum sabit


















Suçum sabit
Aklım zabit
Yüreğim firar
                    Kaç geceyi ektim
                    Kaç sabahı biçtim
Kaç teni suladım
Kaç yüreği kokladım
                    Büyüdüm büyüttüm
                    Çoğaldım taşırdım
Kimine eksik
Kimine fazla
Kaçtım
                    Sonunda
                    Hayattan firar ettim
Kimine erken
Kimine geç
Geldim
                    Ayırt etmedim
                    Nedensiz sevdim
Gündüzlerine kahve
Gecelerine rakı oldum
                    Ister dost ister sevgili
                    Ayırt etmedim
                    Nedensiz sevdim
Hayattan firar ettim
                    Toplamadım çıkarmadım
                    Kimsenin üzerini
                    Battaniyesiz bırakmadım
Rüzgarlı odalarda
Kuytu göz yaşlarında
Ahlaksız dokunuşlarda
Imkansız bakışlarda
Tortusuz akışlarda
Tıkanık hayatlarda
Yüreğimi tenimi
Bıraktım
                    Ayırt etmedim
                    Nedensiz sevdim
Hayattan firar ettim
                    Bazen bir dokunuşa
                    Bazen bir bakışa
                    Göz yaşına yürek kırığına
                    Aldatılmışa aldatmışa
                    Yakalamışa kaçırmışa
                    Bilmeyene çok bilene
                    Anlamayana delirtene
Sabırlar ektim
Huzurlar biçtim
Sevgiler
Suladım
                    Kuru
                    Topraklarda
                    Islak
                    Ayazlarda
                    Kaldım
Ayırt
Etmedim
Nedensiz
Sevdim
                    Hayattan
                    Firar
                    Ettim
Suçum
Sabit
Aklım
Firar
Yüreğim
Firar
                    Nedensiz
                    Sevdim
                    Nedensiz
                    Gittim
Hayattan
Firar
Ettim

03.05.2011

Hiç yorum yok: