31 Mayıs 2011 Salı

Hayatımı kaybettim












 ksb

 
Hayatımı kaybettim
Hükümsüzdür
                    Girilmeyecek sokaklara girdim
                    Adımlarımı kaybettim
                    Hükümsüzdür
Dokunulmayacak tenlerde büyüdüm
Vücudumu kaybettim
Hükümsüzdür
                    Kepenkleri kapanmış yürekleri öptüm
                    Yüreğimi kaybettim
                    Hükümsüzdür
Sevmeyi bilmeyenlere kendimi verdim
Aşkımı kaybettim
Hükümsüzdür
                    Gidilmeyecek kasabalara gittim
                    Kahvelerin tahta sandalyerinde oturdum
                    Insanların derinlerinde nefes aldım
                    Gizlerini içimde kozaladım
                    Itiraflarını beyaz kağıda mıhladım
Biriktirdim
Yıllarca biriktirdim
Yüreğim sarardı
Sayfa beyaz kaldı
                    Hayatımı kaybettim
                    Hükümsüzdür
Gidilmeyecek hayatlara gittim
Kendimden vazgeçtim
Onlara inandım
Onlar yerine düşündüm
Onlar yerine acılarını yaşadım
Onlarla mutluluklarını paylaştım
Onlarla uyudum
Onlarla uyandım
                    Bir sabah
                    Son defa uyandım
                    Soğuk hayatın ortasında
                    Çıplak yüreğimin içinde
                    Kimsesiz kaldım
Hayatımı kaybettim
Hükümsüzdür
                    Yalnızlığın
                    En derin sığlarında
                    Yüreğimle nefes aldım
                    Bir ben başıma kaldım
Sihirli
Küpüm
Kendi
Renklerini
Biraraya
Getirdi
                    Her
                    Yönüm
                    Kendi
                    Rengim
Gözlerim
Sarı
Tenim
Parçalı
Yüreğim
Yırtık
Dalgalı
Hayat
Eninde
Başında
Kendine
Kalmalı
                    Bütünlemelere
                    Girmeden
                    Arkana
                    Bakmadan
                    Gitmeli
Hayatımı
Kaybettim
Hükümsüzdür
                    Insanlar
                    Sarı
                    Sayfayarda

31.05.2011

Hiç yorum yok: