14 Mayıs 2011 Cumartesi

Hatıra biriktiriyorum






















Hatıra biriktiriyorum
                    Geceleri
                    Ay ışığı renginde
                    Sokakları adımlıyorum
Tanımadığım insanlardan
Hatıralar yaratıyorum
Sabaha kalmayan
                    Uzaydan gelen
                    Dokunuşları saklıyorum
                    Boş kutuların içinde
                    Gelmeyişi güzel
Açanlar
Içindekileri görmüyor
Doğmamış sevdaların
Sesi duyulmuyor
                    Kaç kadın sevince
                    Insan olacağımı
                    Kaç nefes alan güldürünce
                    Insan olacağımı
Kaç ay ışığı rengini
Tenime fırçalayınca
Insan olacağımı
Kaç dost eskitince
Insan olacağımı
Düşünmüyorum
                    Terli terli
                    Su içmek
                    Islak saçlarla
                    Rüzgara yatmak
                    Beş dakika daha
                    Diye bağırmak
                    Misketlerimin üzerindeki
                    Göz yaşlarını parlatmak
                    Su tabancamı
                    Yastığımın altına koymak
Uzaklarda
                    Ben
                    De
                    Uzaklarda
Bir
Varmış
Ben
Yokmuş
                    Arnavut
                    Kaldırımlarında
                    Çıngıraklı
                    Yoğurtçu
                    Susmuş
Tel
Dolabın
Kapısı
Açık
Kalmış
                    Koto
                    Kaçmış
Geride
Kalanlar
Tel
Dolabı
Kapatmış
                    Içinde
                    Birikenler
                    Çürümüş
Dokunuşlar
No
Frost
                    Tenler
                    Derin
                    Dondurucu
Yürekler
Çift
Kapılı
Buz
Ikramlı
                    Kimlik
                    Numaram
                    Tek
                    Rakamlı
Giderim

12.05.2011

Hiç yorum yok: