3 Mayıs 2011 Salı

Harflerimden


















ksb


Harflerimden
Bembeyaz ve yumuşacık
Danteller ördüm
Yüreklerin üzerine örttüm
                    Kelimelerimden
                    Anlayışlı ve heyecanlı
                    Rengarenk yorganlar ördüm
                    Tenlerin üzerine örttüm
Cümlelerimden
Imkansız ve sonsuz
Dokunuşlar ördüm
Insanların üzerine örttüm
                    Dantelsiz
                    Yorgansız
                    Dokunuşsuz
                    Kaldım
Harflerimi utandırdım
Kelimelerimi kırdım
Cümlelerimi devrikleştirdim
Hayatı devirdim
Üzerinden atladım
Arkama bakmadım
Geride kalmadım
                    Telefonlarım çaldı
                    Mesaj kutum doldu
                    Cevapsız aralamalar
                    Arayanlara açık ara fark attı
Kimse anlamadı
Kimse düşünmedi
                    Özledim sesleri
                    Özledim harfleri
                    Doldu taştı
                    Fark etmeyenler
                    Kalmadıkları yerde kaldı
Bütün birikenler
Büyük İzmir yangını gibi
Güzelliklerle birlikte külleşti
                    Kim anladı
Özledim demek kolay
Alışveriş poşeti kolay
Rakı ısmarlamak kolay
                    Görünmeyen bedenim
                    Fark edilmeyen yüreğim
                    Ağaçları büyüten göz yaşlarım
Kimi ıslattı
Kim anladı
                    Ne
                    Yazık
                    Ki
                    Yara
                    Bantı
                    Yetti
Izi
Kalmadı
Kokusu
Dağıldı
                    Birikenler
                    Hayat
                    Için
                    Yandı
Külleri
Bana
Kaldı
                    Içinde
                    Kendimi
                    Sakladı
Sakin
Bir
Rüzgarla
Küller
Dağıldı
                    Bilinmeyende
                    Biraraya
                    Geldi
Kendim
Oldu
                    Iyi
                    Oldu
Özlemeyin
                    Anlayın

03.05.2011

Hiç yorum yok: