11 Mayıs 2011 Çarşamba

Bana sevmeyi öğrettin












by GG



Bana sevmeyi öğrettin
Bir bakışına mahkumken
Bana kendini ezberlettin
Bir kelimene muhtaçken
Bana tenimi armağan ettin
Bir dokunuşuna hasretken
Bana hayallerimi yaşattın
Bir anına yeminliyken
Bana beni verdin
Bir sen hayatken
                    Ikimiz olduk
                    Tek başına geçmezken
                    Sevdalı olduk
                    Kalbimin önünü görmezken
Sen oldum
Ben oldum
Biz oldum
                    Yüreğine
                    Kırmızı yüreğimi serdim
Seni hayatımda ağırlamanın
Nirvanasına ulaştım
                    Senin yüreğine asıldım
                    Dünyayı altımızda döndürdüm
Gözlerinde yıldızları kaydırdım
Teninde doğayı canlandırdım
Yüreğinde büyük patlamayı yaşadım
Rüyalarında sabaha kadar bekledim
                    Sen oldum
                    Ben oldum
                    Biz oldum
Hayatına
Hayatımı sundum
                    Gittin
Iki gözüm muson
Tenim fason
                    Yüreğim dipsiz kuyu
                    Başı yok sonu yok
Hayat
Kimse
Kadar
Sensiz
Kadar
                    Boş
                    Kümemin
                    Parantezi
                    Çalındı
Boşluğum
Bile
Kayboldu
                    Seni
                    Sevmenin
                    Zamanlarını
                    Hayat
                    Yaptım
Sensizliğinde
Bile
Seni
Sevmenin
Güzelliğinde
Yaşadım
                    Yokluğun
                    Bile
                    Armağan
Varlığın
Imkansız
Bahar
                    Iyi
                    Ki
                    Yaşadım
Kendime
Seninle
Kaldım
                    Severim

11.05.2011

Hiç yorum yok: