14 Mayıs 2011 Cumartesi

Erik ağacının









by GG


Erik ağacının
Ilk çiçeğini açtığında
Yaşadığı heyecanı
Gözlerini gördüğümde
Yaşadım
                    Mutlu mavi dalganın
                    Ilk kıyısına kavuştuğunda
                    Yaşadığı heyecanı
                    Seni kucakladığımda
                    Yaşadım
Bal arısının
Ilk çiçeğine konduğunda
Yaşadığı heyecanı
Teninle buluştuğumda
Yaşadım
                    Yeni doğmuş bebeğin
                    Ilk defa annesini gördüğünde
                    Yaşadığı heyecanı
                    Yanımda uyandığında
                    Yaşadım
Savaştan dönen trenin
Ilk merdiveninde
Sevdiğini gören kadının
Yaşadığı heyecanı
Ilk iş gününden
Eve geldiğinde
Yaşadım
                    Tibet deki rahiplerin
                    Ilk manastır gününde
                    Yaşadığı heyecanı
                    Senin yüreğine kapandığımda
                    Yaşadım
Seninle doğdum
Ilk harfimi
Seninle öğrendim
Seninle boyum uzadı
Seninle yüreğim açıldı
Seninle düşüncelerim gelişti
Seninle tenim doğdu
Seninle kendim ben ile buluştu
                    Seninle
                    Dünya
                    Dönüyor
Seninle
Bulutlar
Ağlıyor
                    Seninle
                    Toprak
                    Kokusu
                    Delirtiyor
Gökkuşağının
Altından
Geçtim
Sen
Oldum
Hayat
Oldum
                    Seni
                    Gün
                    De
                    Her
                    Vakit
                    Sever
                    Oldum
Aşk
Olsun
                    O
                    Da
                    Her
                    An
                    Sen
                    Olsun
Ben
Olsun
Biz
Olsun
                    Hayat
                    Yeniden
                    Doğsun
Kokun
Tenin
Yüreğin
Bana
Armağan
Olsun
                    Aşk
                    Olsun
Seni
Bana
Sunan
Sonsuzluğa
Sonsuz
Teşekkürler
Konsun
                    Hayat
                    Biz
                    Olsun
Sonsuzu
Kıskandırsın
                    Öperim

12.05.2011

Hiç yorum yok: