10 Mayıs 2011 Salı

Hiç bir şey


Hiç bir şey
Yapmak istemiyorum
Ne gitmek
Ne kalmak
Ne düşünmek
Ne bilmek
                    Bitti bitiyor hayat
Kimse anlamıyor
Kimse düşünmüyor
Kimse bilmiyor
Herkes geveze
Kimse duymuyor
                    Gideceğim yer
                    Gittiğimde gitmiş oluyor
Kalacağım yer
Kapısını açmıyor
                    Uyumak istemiyorum
                    Uyanmak istemiyorum
Yemek yemek
Bir yere gitmek
Sevmek sevilmek
Istemiyorum
                    Bitti bitiyor hayat
Yüreğim bayat
Tenim berbat
Kimsesiz hayat
                    Zorla yazıyorum
                    Zorla yürüyorum
                    Zorla oturuyorum
                    Kolay içiyorum
Bitti bitiyor hayat
Anasonlu hayat
                    Bedenim tavan arasında
                    Yüreğim hasır altında
Göz yaşlarım kurudu
Kızgınlığım soldu
Anlayışlarım çürüdü
Adımlarım çıkmaz oldu
                    Bitti bitiyor hayat
Hiç
Bir
Şey
Yapmak
Istemiyorum
                    Ne
                    Gitmek
Ne
Kalmak
                    Ne
                    Düşünmek
Ne
Bilmek
                    Kimsesiz
                    Hayat
Anason
Tarlasında
Yatmalı
Kalkmalı
Gizlenmeli
Bitmeli
Hayat
                    Heyhat
Zor
Dostum
Zor
                    Zar
                    Attım
                    Rakam
                    Çıkmadı
Ruhum
Asıldı
                    Taburem
                    Kahkaha
                    Attı
Koto
Topu
Yut

10.05.2011

Hiç yorum yok: