7 Mayıs 2011 Cumartesi

Güneş ışığı gibi












by GG


 
Güneş ışığı gibi
Sektin yüreğimden
                    Göz yaşlarım
                    Bahara karıştı
                    Sensizlik çiçekleri konuştu
Tanımadan kaybettim
Bakışlarında esaretim
Dipsiz kuyularda
Yankılanıyor sesin
                    Kimsin
Bir gülüşünü gördüm
Bütünümü sundum
Bana bir şey kalmadı
Ayak seslerinle
Hayatım uzaklaştı
Kendim flulaştı
                    Kimsin
Rüzgarda savrulan eteğin
Bana yakın kalan gölgen
Uzaklaştıkça çoğalan kokun
El sallayan saçların
Ardında fotoğrafını tamamlayan
                    Kimsin
Büyük ihtimalle
Başkasının sevdiğisin
                    Bakışların ona
                    Dokunuşların özlemlerin
                    Yüreğin ona
Ne kalıyor bana
                    Olsun
Gözlerini
Gördüm
                    Kahkahanı
                    Içimde
                    Hissettim
Saçlarını
Ezberledim
                    Gölgeni
                    Sakladım
Eteğinin
Kalıbını
Çıkardım
                    Kokunu
                    Tenimin
                    Gizine
                    Sakladım
Bana
Yaşattığın
Heyecanı
Çerçeveletip
Duvarıma
Astım
                    Seyrediyorum
                    Seni
                    Saklıyorum
                    Seni
Bir
Gün
Yalnız
Yüreğinle
Rüzgarında
Buluşmayı
Bekliyorum
                    Iyi
                    Ki
                    Yanımdan
                    Geçtin
Heyecanımı
Armağan
Ettin
                    Kayıp
                    Giden
                    Yıldızlar
                    Gibi
Kendini
Dilettin
                    Kendine
                    Mutlu
                    Bak

07.05.2011

Hiç yorum yok: