2 Mayıs 2011 Pazartesi

Bilemedim





















 
Bilemedim
Aşkın çıkmaz sokaklarında
Beklemeyi
Hep koşmak istedim
Delileleri ardımda
Bırakırcasına
                    Bilemedim
                    Aşkı hayata yaymayı
                    Hep anını yaşamak istedim
                    Yarın ölecekmişcesine
Bilemedim
Aşkın ne zaman geleceğini
Hep hazırlıksız yakalandım
Yüreğimle daldım
Düşüncelerim körcesine
                    Bildim
                    Aşkın imkansız güzelliğini
                    Yaşadım
Yüreğimle düşündüm
Yüreğimle inandım
Yüreğimle gördüm
                    Tek organım yetti yaşamama
                    Hayatı anlamlaştırmama
Aşkın derin sularında
Delirten vurgunlarına razı
Kendinden en uzağa ulaşmaya razı
Koşarak yürek üstü atladım
                    Hiç bir yerim acımadı
                    Tenim güzelleşti
                    Yüreğim çiçekleşti
Aşkın kokusunu
Hayata yapıştırdım
                    Sevdiğimi izledim
                    Gündüzler geceleri kıskanırken
Sevdiğime dokundum
Tenim tenini kıskanırken
                    Sevdiğimi düşündüm
                    Hayat onu kıskanırken
Her
Zaman
Bitti
                    Her
                    Bitişte
                    Yüreğimi
                    Öptüm
Iyi
Ki
Yaşadık
Dedim
                    Aşksız
                    Hayat
Kanatsız
Kuş
Uçmak
Için
Doğup
Uçamayan
                    Hepinizin
                    Hayatında
                    Bir
                    Kere
                    De
                    Olsa
                    Aşk
                    Olsun
Hayat
Sana
Da
Aşk
Olsun

02.05.2011

Hiç yorum yok: