14 Mayıs 2011 Cumartesi

Kör karanlıkta

















 ksb


Kör karanlıklarda
Vurgunlarımı sayıyorum
Abaküs yetmiyor
Facit kifayetsiz kalıyor
Vurgun koleksiyonum
Iyi paralara gidiyor
                    Yaşıyorum
Ne kadar çok şey
Kaybettim desem
Yenileri ekleniyor
Eklemeli hayat
                    Yapacak birşey yok
Bir sigara yakıyorum
Hayatla seviştikten sonra
Dumanı bulutlara üflüyorum
Bir kaç damla
Serçe parmağıma düşüyor
Bırakıyorum
                    Kendimden
Çıkmaz sokak yapıyorum
Girenin
Bana kadar gelebildiği
Ötesi yok
                    Görmediğin kadar hayat
Alışıyorum
Yüreğimden kayıp gidenlere
Şaşırmıyorum
Her gün hayatıma girenlere
                    Odamı
Güneş ışığı rengine boyuyorum
                    Yatağımı
Dolunay ışığı rengine boyuyorum
                    Kapısını kilitliyorum
Kanapede yatıyorum
                    En çok
                    Rakı dublesini öpüyorum
                    Dudaklarım anasonlu
En çok
Bira kutusuna dokunuyorum
Ellerim arpalı
                    En yakın arkadaşlarım
                    Alköllü
En uzak arkadaşlarım
Kartvizitli
                    Biilmeyenlerden
                    Doğanlar
Bilmeyenleri
Doğuruyor
                    Herkes
                    Biliyor
Yürekler
Kapalı
                    Herkes
                    Anlıyor
Düşünceler
Kapalı
                    Arkasını
                    Çevirdiğinde
Yine
Kapalı
Yazıyor
                    Mayıs
                    Bile
                    Kapandı
Insanlar
Kapanmış
Çok
Mu
                    Bir
                    Önceki
                    Hayatımda
                    Da
                    Hiç
                    Tim
Tim

13.05.2011

Hiç yorum yok: