11 Mayıs 2011 Çarşamba

Ben toprakda












by GG


Ben toprakda
Hayat saksıda
Pencere arkasında
                    Kokularımız
                    Birbirine değmiyor
Ben yağmurla
Hayat çeşme suyuyla
Büyüyor
                    Çiçeklerimiz
                    Birbirine yabancı
Bazen yağmur yağmıyor
Çeşme her daim akıyor
Kuruyorum
Kendi kaderimde
Bir göz yaşına muhtaç
                    Saksıda sular kesilmiyor
                    Toprağı değişiyor
                    Çiçekleri seviliyor
Hayat sıcak yuvasında
Ben doğanın kenarında
                    Gölgem çalınıyor
                    Yapraklarım patlatılıyor
                    Gövdem ısıtıyor
Toprağı
Tutuyorum
                    Kendimi
                    Kendime
                    Bırakıyorum
Ben
Toprakda
Hayat
Saksıda
                    Birbirimize
                    Yabancıyız
Adımız
Aynı
                    Sele
                    Kapılıyorum
Bilmediğim
Yere
Uzanıyorum
                    Kimsesiz
                    Topraksız
                    Hayatsız
Içim
Sızlamıyor
                    Bildiğim
                    Yerde
                    Olduğum
Ruhumda
Yankılanıyor

11.05.2011

Hiç yorum yok: