31 Ocak 2014 Cuma

Birbirimize baktığımızda







Birbirimize baktığımızda
Dünya biz kadar dönüyor
Lacivert karlar yağıyor
Yağmur rengi güneş açıyor
Sen kokulu rüzgarlar koşuyor
Hayallerim gerçeklerini kucaklıyor
Birbirimize baktığımızda
Gözlerim gözlerinin içinde yaşıyor
Başka bir şey görmüyor
Yüreğim deli ötesi sen sen atıyor
İçin içime doluyor
Sen oluyorum
Ben oluyorum
Biz oluyorum
Birbirimize bakmadığımızda
Dünya biz kadar dönüyor
Lacivert karlar yağıyor
Yağmur rengi güneş açıyor
Sen kokulu rüzgarlar koşuyor
Hayallerim gerçeklerini kucaklıyor
Birbirimize bakmadığımızda
Gözlerim gözlerinin içinde yaşıyor
Başka bir şey görmüyor
Yüreğim deli ötesi sen sen atıyor
İçin içime doluyor
Sen oluyorum
Ben oluyorum
Biz oluyorum
Sen
Hayatımdasın
Ya
Yanımda
Olsan
Da
Olmasan
Da
Hayatımdasın
Ya
Yine
Nefes
Sen
Kadar
Yine
Mutluluk
Sen
Kadar
Yine
Aşk
Sen
Kadar
Dünya
Olsam
Sen
Kadar
Dönerim



31.01.2014

Hiç yorum yok: