2 Ocak 2014 Perşembe

Biliyorum













Biliyorum
Seni deliler ötesi sevdiğimi
Biliyorum
Seni görünce gözlerimin açıldığını
Biliyorum
Kokunu duyunca tenimin doğduğunu
Biliyorum
Yüreğinde soluk alınca yaşadığımı
Senin etrafında dönen
Sen ateşleri böceğiyim
Sen kadarım sonsuz kadarım
Bütün dilekleri sen de gerçek olmuş
Sen nefesi alanım
Bir bakışına köle olurum
Bir dokunuşuna hayat olurum
Sensin sebebim
Sensin nefesim
                     Bana
                     Armağan
                     Olduğun
                     Gün
                     Hayata
                     Inga
                     Dedim
                     Teninin
                     Kıvrımlarında
                     Büyüdüm
                     İnsan
                     Oldum
                     Erkek
                     Oldum
                    Seninle
                     Birlikteyken
                     Kalbi
                     Atanım
                     Sensiz
                     Hiçlikler
                     Ülkesi
                     Kralıyım
                     Severim



02.01.2014

Hiç yorum yok: