1 Şubat 2014 Cumartesi

İkiyüz yıl önce yaşasaydık












İkiyüz yıl önce yaşasaydık
Uzak uygarlıklarda olsaydık
Yıllarca yürürdüm
Seni arardım
Bütün agoraların meyhanelerinde
Beni konuşulardı
Efsun unu arayan deli ozan
Heykellerimin yapılırdı
Rodin ile rakı içerdim
Tanımadığım ama bildiğim
Seni anlatırdım
Belki de anlattım
O güzelim heykellerin
En güzelleri sensin
Geçmiş gelecek önemsiz
Yine seninle nefes alırdım
Yine seni severdim
Bugün olduğu gibi
Yarın olduğu gibi
Her geçen gün
Aşk sağanaklarında
Yüreğimde büyüyorsun
Bilmezdim yüreğimin
Sen kadar büyük ve derin olduğunu
Her şeyimi güzelleştirdin
Anlamından derinledin
Bense
Sadece
Seni
Seviyorum
Sadece
Sana
Aşığım
Sana
Eksik
Kalıyorsam
Bana
Kızma
Senin
İmkansızlığının
Karşısında
Hayat
Bile
Eksik
Naciz
Koto
Kulunuz
Ne
Yapsın
Seni
Sevsin
Senden
Hayat
Yapsın
Gözlerinin
İçinde
Yaşasın
Rodin
Olsaydım
Sadece
Senin
Heykellerini
Yapardım


01.02.2014

Hiç yorum yok: