11 Ocak 2014 Cumartesi

Hayat











ksb

Hayat
Kendi tarafından bakıyor
Beni fark etmiyor
Varsa yoksa kendisi
Hayat ya
Yüreğimiz kıldan ince
İncele incele kılı bile yarıladı ya
Yine de yaranamaz hayata
Onun yolumuza serdiklerine
Bakacaksın bakmayacaksın
Konuşacaksın konuşmayacaksın
Bekleyeceksin beklemeyeceksin
Anlayacaksın her şeyi anlamayacaksın
Hayat ya
Her şeyi kendi hallediyor ya
Adı üstünde ya
Ona dokunmayacaksın
Yorgunluğu karşısında diz çökeceksin
Heyecanla sana da uğramasını beklediğinde bile
Bir kelime etmeden öylece duracaksın
Onun yoğunluğuna bir santim yaklaşmayacaksın
Hayat bu
Canı ne isterse yapar
Ve sana hiç bir şey yapmıyorsun diye fırça atar
Sen yapıyorsunda seninle kim mutlu
Herkesin peşinden koşuyorsun da
Kime yetişiyorsun diyemezsin
Adı üstünde hayat
Kimseyi dinlemez
Yorgunlukların peşinde koşar
Döner sana fırça atar
Bir gün elimden tutup dinlendirdin mi
Yanımdan koşarak geçiyorsun hayat
Eline ulaşamıyorum ki
Benden daha hızlı koş bana yetiş
Bütün insanlar aynı
Hep bir bahaneleri var
Ben nelerle uğraşıyorum
Ben nelere yetişmeye çalışıyorum
Yetişme
Yetişmem lazım
Yetişebiliyor musun
Senin gibiler yüzünoen yetişemiyorum
Takmışsınız sevgi aşk meşk
Beni yavaşlatıyorsunuz
Benim çok daha önemli yapacaklarım
Gereklerim yetişmelerim var
Bi rahat bırakın
Pardon pardon
Sevgili hayat
                    Bir
                    Bakışında
                    Yakaladığımı
                    Zannettiğim
                    Gülücük
                    Yüzünden
                    Seni
                    Önemli
                    İşlerinden
                    Uzaklaştırma
                    Gereksizliğini
                    Aklıma
                    Getirdim
                    Ve
                    Senin
                    Değerli
                    Zamanının
                    Bir
                    Kısmını
                    Çaldım
                    Cezam
                    Ne
                    İse
                    Sen
                    Verirsin
                    Ben
                    Ayağının
                    Altından
                    Çekiliyorum
                    Seni
                    Yetişmelerinle
                    Başbaşa
                    Bırakıyorum
                    Pardon
                    Pardon
                    Hayat
                    Seni
                    Ulu
                    Görevlerinden
                    Uzaklaştırmaya
                    Kalkıp
                    Aşka
                    Sevdaya
                    Ayaklarını
                    Taktım
                    Yavaşlattım
                    Hayat
                    Sen
                    Benim
                    Cezamı
                    Kes
                    Yoluna
                    Devam
                    Et
                    Hayat
                    Ben
                    Yoklukta
                    Da
                    Hiçlikte
                    De
                    Yaşarım
                    Ama
                    Ya
                    Sen
                    Hayat
                    Yetişecek
                    Kimse
                    Kalmadığında
                    Ne
                    YapacaksIn
                    Hayat


11.01.2014

Hiç yorum yok: