19 Ocak 2014 Pazar

Biliyorum

 



















Biliyorum
Buraya yazmakla olmuyor
Biliyorum
Kelimelerle karın doymuyor
Biliyorum
Harflerle kışlar yaza dönmüyor
Biliyorum
Gelecek satırlara denk gelmiyor
Biliyorum
Şiirler büyüyünce para kazanmıyor
Yazıyorum
Yine de yazıyorum
Seviyorum
Yine de seviyorum
Bir satırdan
Hayat yapamıyorum
Bir satırdan
Adaya mumlar yakamıyorum
Bir satırdan
Gelecek yaratamıyorum
Bir satırdan
Amorti bile çıkaramıyorum
Yazıyorum
Yine de yazıyorum
Seviyorum
Yine de seviyorum
                    Biliyorum
                    Deliler
                    Ötesi
                    Sevdiğimi
                   
Biliyorum
                    Sonsuza
                    Kadar
                    İçiçe
                    Nefes
                    Alacağımızı
                    Biliyorum
                    Duvarları
                    Yıkacağımı
                    Biliyorum
                    Aynı
                    Yuvada
                    Yaşlanacağımızı
                    Biliyorum
                    Hayata
                    Mutluluğumuzu
                    Ezberleteceğimizi
                    Biliyorum
                    Hayatım
                    Seviyorum
                    Aşkım
                    Seninim
                    Bizim
                    Biriz
                    Biz
                    Bu
                    Hayatı
                    Arkamızda
                    Beyaz
                    Köpükler
                    Yaparız
Nefes
Birbirimize
Bakışlarımızda
...


19.01.2014

Hiç yorum yok: