18 Ocak 2014 Cumartesi

Seni içinde saklayan

 


















Seni içinde saklayan
Gözlerim kapalıyken bile
Güzelliğini bana armağan eden
Göz kapaklarımla konuştum
Tıpkı benim gibi
Onlar da sana deli aşık
Seni bana saklıyor
Sensiz uyurken bile
Gözlerimde sen
Hayatım sen
İçime bahar gibi düştün
Taptaze çiçeklerini açtın
Büyüdün yüreğim oldun
Bedenimi tenimi baharladın
Aşk oldun
Nefes oldun
Hayat oldun
                    Sen
                    Kadar
                    Yaşıyorum
                    Sana
                    Bize
                    Kadar
                    Nefes
                    Alıyorum
                    İyi
                    Ki
                    Varsın
                    Aşkım
                    Yüreğinin
                    Derininde
                    Diz
                    Çöküyorum
                    Bensin
                   
Hayatsın

18.01.2014

Hiç yorum yok: