19 Ocak 2014 Pazar

Bırak











 



Bırak
Şimdiye kadar olmayanları
Artık hayat biziz
Birlikte yeniden yola çıktık
Düşe kalka da olsa
Biz mutluluğuna ulaşırız
Belki her şey
Bize kadar hayal ettiğimiz gibi olmaz
Ama biz hayalini hayata ekleriz
                    Uçmayı bİlmeyen bir kuş olsam
                    Senin için kendimi boşluğa bırakır
                    Uçarım
                    Koşmayı bilmeyen
                    Bir çift ayak olsam
                    Senin için bulutların üzerinde
                    Koşarım
                    Sevmeyi bilmeyen
                    Bir öküz olsam
                    Senin için yüreğimi yürekler
                    Severim
Bana kadar bulamadığın
Kaçırdığın ertelediğin
Hayal bile etmediğin
Bütün mutlulukların ben
Olurum
                    Benim şansım sensin
                    Benim hayatım sensin
                    Benim ruh ve yürek eşim sensin
Yumuşak başlı bakışlı olabilirim
Senin için yumruğumu hayata vururum
Senin için yüreğimi taşlara vururum
Hayata gereken dersi veririm
Senin için bütün duvarlarımı yıkarım
Sana ulaşır kocaman hayatı seninle
Yaşarım
            Birlikte yapacağız
                    Her şeyi
                    Her anlamı
                    Birlikte yapacağız
                    Aşkım
Hayata
Herkese
Mutluluğun
Sevginin
Aşkın
Gerçek
Anlamını
Öğreteceğiz
Hayata
Sevgiye
Umut
Olacağız
Bildiğin
Bilmediğin
Bütün
Hayallerin
Ben
De
Ve
Gerçeklerini
Birlikte
Yaşayacağız
Sonsuza
Yürek
Yüreğe
Aşkımızı
Yazacağız
İsteyen
Okur
İsteyen
Yanından
Geçer
Biz
En
Derininde
Yaşayacağız
                    Seni
                    Hayattan
                    Öte
                    Seviyorum
Birbirimizin
Anne
Sütüyüz

19.01.2014

Hiç yorum yok: