30 Ocak 2014 Perşembe

Kokuna sarılıp uyumanın imkansızlığında

 









Kokuna sarılıp uyumanın imkansızlığında
Gecelerim uzuyor
Gün doğmaya utanıyor
Seyrimize dalıyor
Her halimizi seviyorum
Ama uyurken seni saatlerce izlemeyi
Ayrı tutuyorum
Güzelliğini daha da net görüyorum
Yanağına kondurduğun ellerine tapıyorum
İçine çektiğin güzelim bacaklarında yaşıyorum
Aniden bakan gözlerinde soluklanıyorum
Uyurken bile beni mutlu ediyorsun
Hayatımın her anını anlamlandırıyorsun
Günde her vakit sana ibadet ediyorum
Yanımda yokken bile seninle yürüyorum
Kokunla elele dolmaşıyorum
Ben artık ben değilim
Senim bizim
Nefesimin armağanı sevgilim
Seninle kahvenin tadı bambaşka
Seninle denizin kokusu bambaşka
Seninle hayat bambaşka
Seni
Bana
Yaşatan
Hayata
Her
An
Teşekkür
Ediyorum
Seninle
Nefes
Almanın
Müptelasıyım
Ben
Artık
Ben
Değilim
Senim
Bizim

30.01.2014

Hiç yorum yok: