4 Ocak 2014 Cumartesi

Kırk derece ateşlerdeyim













Kırk derece ateşlerdeyim
Sen sen yağıyorum
Seninle sırılsıklam oluyorum
Üzerimden seni çıkarıp
Seni giyiyorum
Yatağımda yağmurlar
Duşa giriyorum
Seninle yıkanıyorum
Sana kurulanıyorum
Günde üç defa seni içiyorum
Sana iyileşiyorum
Her anımdasın
Hastalıkta sağlıkta
Bu cümleyi seversin
                     Diz
                     Çöküyorum
                     Güzelim
                     Yüreğinin
                     Anlamında
                     Diz
                     Çöküyorum
                     Yüreğimi
                     Yüreğine
                     Takıyorum
                     Seni
                     Sevmelerin
                     Müebbetinde
                     Sana
                     Bize
                     Yaşıyorum



04.01.2014

Hiç yorum yok: