3 Ocak 2014 Cuma

Durdurdum










Durdurdum
Dünyayı sana durdurdum
Durdurdum
Hayatımı sen de durdurdum
Bir adım atacak isteğim yoktu
Beni sana koşturdun
Bir bakış atacak gözüm yoktu
Beni gülen gözlerinde doğurdun
Bir el uzatacak halim yoktu
Beni ellerinde hayatladın
Sonbahar oldum
Yaprak yaprak sana yağdım
İlkbahar oldum
Çiçek çiçek sana açtım
Erkek oldum
Ömür boyu tenine kıvrıldım
Aşık oldum
Yüreğine müebbetlendim
Durdurdum
Kendimi sana durdurdum
                     Senden
                     Öncem
                     Yok
                     Senden
                     Sonram
                     Yok
                     Sana
                     Kadarım
                     Dört
                     Mevsim
                     Sana
                     Açan
                     Çiçek
                     Kadarım
                     Seni
                     Delilerden
                     Öte
                     Seviyorum
                     Bir
                     Olmanın
                     İmkansızlığında
                     Yaşıyorum



03.01.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok etkileyicisiniz beyfendi
sssp

koto serdar bulgu dedi ki...

sizden bana yansıyan güzelliğin hayata göz kırpması hanımefendi... ssa...ssh...ssn...ssnç...ssdg...ssb...ssf...