8 Mart 2011 Salı

Yalnızlıkla konuştum





















Yalnızlıkla konuştum
Sakin sakin dinledim
Bütün yaşadıklarını
Inanılmaz bir dinginlikle anlattı
Hayata attığı ilk adımı
Adını koyan kalabılığı
Hakkında anlatılan yanlışları
Bugüne ulaştıran gerçekleri
Büyük bir keyifle anlattı
                    Gözlerindeki mutluluğu gördüm
                    Yaşadıklarından çıkardığı anlamı gördüm
                    Olmak kelimesinin güzelliğini gördüm
Uzun uzun konuştuk
Kısa kısa sarıldık
Yalnız doğar yalnız ölürüz
Cümlesinin derinine indik
Yalnız adını almanın
Olmak ile kardeşliğini paylaştık
                    Yalnızlığın bir erdem
                    Yalnızlığın bir kavuşma
                    Yalnızlığın bir bütün
                    Olduğunu gözleriyle anlattı
Bütün bildiklerim
Tavan arasına saklandı
                    Her insanın
                    Yalnızlığı parça parça
                    Hayatımıza soktuğunu
                    Onlar sayesinde
                    Bir bütünde buluştuğumuzu
Gülen yüreğiyle anlattı
                    Onun adını koyanlara
                    Kendisine götürenlere
                    Teşekkürünü iletti
Imkansızlıkla
Dinledim
                    Yeni
                    Adımın
                    Ilk
                    Zamanlarda
                    Yorgunluk
                    Verebileceğini
                    Anlattı
Bütün
Olmanın
Eksik
Olmaktan
Daha
Ağır
Olduğunu
Anlattı
                    Dinledim
                    Dinledim
                    Yeniden
                    Doğdum
Yeni
Adımla
Kendime
Geldim
                    Hoş
                    Geldim
                    Teşekkür
                     Ettim

08.03.2011

Hiç yorum yok: