27 Şubat 2011 Pazar

Büyüttü beni hayat





















 
Büyüttü beni hayat
Çocukluğumu aldı
Anlayışlarımı çaldı
Toprağa gömdü
Paylaşımlarımı silip süpürdü
Göz yaşlarımı utandırdı
                    Içim sel dışım çorak
Kahkahalarımı üzdü
Tebessümlerimi itti
Çocukluğumu aldı
                    Çalınmadan açılan yüreğime
                    Asma kilitler taktı
Uzaktan hisseden tenime
Alüminyum folyalar giydirdi
                    Sadece sevmek yeter cümlemi
                    Uçurumun dibine devirdi
Yüreğim yitik tenim bitik
                    Büyüttü beni hayat
Koşmalarımı çelmeledi düşürdü
Yüreğime yüreğime vurdu
Biriktirdiğim sırlarda boğdu
Kucağıma ateşler düşürdü
Sarılmalarımı düşündürdü
                    Kimse yok yok hayat
Büyüttü beni hayat
                    Anlatacaklarımı
                    Susturdu
                    Suskunluğum
                    Suça
                    Dönüştü
Dipsiz
Kimliksiz
Dünyada
Bütün
Suçu
Bana
Bıraktı
                    Çocukluğumu
                    Aldı
Yüreğim
Tipi
Altında
Tenim
Buzun
Dibinde
Bütünüm
Dipsiz
Vurgun
Içinde
                    Büyüttü
                    Beni
                    Hayat
Çocukluğum
Aldı

27.02.2011

Hiç yorum yok: