18 Mart 2011 Cuma

Düşlerim düştü











ksb

 
Düşlerim düştü
Anılarım kırıldı
Ruhum zenci
Tenim beyaz
Bakışlarım sarı kaldı
                    Bindiğim otobüs
                    Uçuruma biletli
                    Son durağım
                    Ilkinden önceye gitti
                    Gidişlerim aksak
                    Kalışlarım dumur biriktirdi
Göz yaşlarının saçağında
Saklanan zamanların
Kayıp ilanlarında
Ödül avcıları tetikli
Dokunuşlar kesildi
Paylaşımlar toprağa aktı
                    Hayat saman kağıdı
                    Yaşananlar kalem
                    Söylenmeyenler satır
                    Kimsenin okumadığı
                    Göremediği paragrafta hayat
Dünyanın üzerindeki
Atlantis deyim
Nefesi yetmeyenlerin
Baloncukları hikayeli
Tüpleri mükemmel yüklemeli
Gözlükleri buğulu
Düşünceleri vurgunlu
                    Bir batığı izler gibi
                    Turlar düzenleniyor
                    Tenime yüreğime
                    Fotoğraflar çekiliyor
                    Anı albümüne yerleştiriliyor
Kaç odada cüzdanda
Resmim var
                    Mermerin üzerinde
                    Neler yazıyor
                    Nasıl biliniyor
Nasılsa
Gideceğimiz
Bir
Yere
Bu
Kadar
Anlam
Yüklemenin
Telaşında
Neler
Kaçıyor
                    Kaç
                    Tane
                    Sen
                    Var
Kaç
Tane
Ten
Var
Içinde
Soluklandığın
                    Herkes
                    Cenin
                    Olmak
                    Istiyor
Birisine
Bağlanıp
Beslenip
Rahat
Etmek
Istiyor
                    Kordonumu
                    Kestim
                    Ağaca
                    Astım
Yağmur
Rüzgar
Biriktirdim
                    Harfleri
                    Havaya
                    Fırlattım
Altına
Yattım
                    Devrik
                    Devrik
                    Yağdılar
Gevrek
Gevrek
Uzandım
                    Geçmişi
                    Altıma
                    Geleceği
                    Üzerime
                    Çektim
An
Da
Uyuya
Kaldım
                    Günaydın

18.03.2011

Hiç yorum yok: