8 Mart 2011 Salı

Anlatamıyorum









ksb
Anlatamıyorum
Gürültüyle yaşayan yüreklere
Dokunamıyorum
Gürültüyle beslenen tenlere
                    Gök gürültüsü kızmasın
                    Insan gürültüsü utanmasın
Bağırdıkça dinleniyoruz
Bağırdıkça anlaşılıyoruz
Bağırdıkça seviliyoruz
Gürültüyü seviyoruz
                    Kavga ettikçe sevdiğimizi anlıyoruz
                    Sadece sevince olmuyor
                    Gittikçe bağırdıkça
                    Sevildiğin ortaya çıkıyor
Gözler konuşmuyor
Bedenler geveze
Yürekler konuşmuyor
Kazanç geveze
                    Yüreğin muhasebesi var
                    Tenin muhasebesi var
                    Işletme okudum
                    Bu ders yüzünden
                    Mezun olamadım
Insan okudum
Bütçesini çıkarmadım
Geçici kalıcı mizanını yapmadım
Iflas ettim
Isviçre bankalarına
Geçmiş paylaşımlarımı yatırdım
Dost mahkemesi el koydu
Geçmişim donduruldu
                    Boşuna yaşamışım
                    Boşu boşunanın karına çalışmışım
Emekli olamadım
Hayat yüreğimi yatırmamış
                    Ektiklerim kurudu
                    Tarlam yürek tefecisine kaldı
Tenimin kalpazanı oldum
Sürdüm yataklara sahtesini
                    Yüreğimin kalpazanı oldum
                    Sundum paylaşımlara sahtesini
Herkes mutlu oldu
Sahte gerçeğin yerine tam oturdu
                    Gerçekler uzak
                    Sahteler gerçek
Hayat gürültüsünün ortasına
Sessizliğin hayata ceza
                    Akşam masaları mahkemelerinde
                    Mezeler kalemimi kırdı
                    Masada kalen harfleri
                    Garson cope attı
Hayatının
Göremediğin
Kısmını
                    Kendinden
                    Bile
                    Sakladığın
                    Masama
                    Konanlarını
Yaptıklarından
Utandıklarını
Kucağıma
Bırakışlarını
                    Kendinin
                    Sevdiklerinin
                    Emanet
                    Ettiğin
                    Hayatlarını
Gürültüden
Duymadığında
Yaşarsın
                    Sessizlik
                    Olduğunda
                    Ne
                    Yapacaksın

08.03.2011

Hiç yorum yok: