14 Mart 2011 Pazartesi

Sadece bebekler



















Sadece bebekler
Hayatın kucağında nefes alan
                    Bana baktıklarında
                    Gülen gözlerini yüzüme koyduklarında
                    Biliyorum ki gerçekten gülüyorlar
Inanılmaz kokularını
Hayatıma hissettirdiklerinde
Biliyorum ki gerçekten yaşıyorum
                    Beni kucakladıklarında
                    Damla dokunuşu ellerinin
                    Bulut dokunuşu teninin
                    Hayat vardır anlamında
                    Biliyorum ki gerçekten sarılıyorlar
Başını omuzuma armağan edip
Dünyadan büyük nefesini
Boynuma mihlayıp
Kendini uykuya bıraktığında
Biliyorum ki gerçekten huzur veriyorum
                    Sadece bebeklere inanıyorum
Yürekten taşan dudaklarından
Anlamsız gibi dökülen kelimelerin
Hayatın şifresi olduğunu biliyorum
                    Günlerce en derin anlamla konuşan
                    Büyüklerin özlü sözlerinin
                    Bebeğin dudağından dökülen kadar
                    Bir anlam ifade etmediğini biliyorum
Sadece
Bebeklere
Inanıyorum
                    Bebek
                    Halimizden
                    Buralara
                    Gelişimize
                    Inanamıyorum
Inanılmaz
Kokumuzun
Dayanılmaza
                    Imkansız
                    Tenimizin
                    Zımparaya
Hayat
Öpücüğü
Nefesimizin
Kloroforma
Dönüştürürken
                    Ne
                    Düşündüğümüzü
                    Ne
                    Elde
                    Etmek
                    Istediğimizi
                    Bilmiyorum
Biliyorum
Ki
                    Gerçekten
                    Yaşadığımı
                    Hissettiren
                    Sadece
                    Bebekler

14.03.2011

Hiç yorum yok: