17 Mart 2011 Perşembe

Yürek dökümü zamanında





















Yürek dökümü zamanında
Rüzgar dolaşır içinde
Için havalanır
Sen sen kokar ruhun
                    Oturursun kayanın üzerine
                    Gözlerin düşer denize
                    Gözyaşların karışır dalgalara
                    Sen sen kokar kıyılar
Biriktirdiğin anılar
Sağanak olup düştüğünde
Toprakla seviştiğinde
Düşükleri ulaşır en derine
Kalırsın kendi kendine
Sen sen kokar hayat
                    Eyy sonsuz
                    Doğ dedin doğduk
                    Büyü dedin büyüdük
                    Anla dedin anladık
                    Düşün dedin düşündük
                    Paylaş dedin paylaştık
                    Sev dedin sevdik
Şimdi ne diyeceksin
Son sözü
Bize mi bırakacaksın
Bilmeden oynadığımız senaryonun
Finalini bize mi yazdıracaksın
                    Seçimler yaşamında
                    Bütün harfler karşımızda
                    Içinden çektiklerimiz
                    Hayata bıraktığımız kelimeler
                    Cümleler biz
Biz doğduk
Biz büyüdük
Biz anladık
Biz düşündük
Biz paylaştık
Biz sevdik
                    Senaryo yok
Kendimizden doğan her adımımız
Bir başlangıç
Bir son
                    Biz yazdık
                    Biz oynadık
                    Biz alkışladık
                    Biz yuhaladık
                    Biz kadar hayat
Ben olmadan
Yapraklar düşmez
Ben olmadan
Rüzgar üflemez
                    Ben kadar hayat
Kırgınlıklarım kendime
Kızgınlıklarım kendime
Gidişlerim gelişlerim kendime
                    Kendim
                    Verdim
Kendim
Istedim
                    Kendim
                    Bulamadım
Başkası
Verse
Ben
Bulamasam
Olur
Muydu
                    Olsun
                    Olmasın
Hayat
Ben
Kadar
Olsun
                    Gerisi
                    Baka
                    Dursun

17.03.2011

Hiç yorum yok: