13 Mart 2011 Pazar

Hayatın masturbasyonunda





















 
Hayatın masturbasyonunda
Kendim kadar yürüyorum
Yalnızlığımda
Kendime dokunuyorum
Kendime anlatıyorum
Kendim dinliyorum
                    Yürek masturbasyonunda
                    Kendimi seviyorum
                    Kendime aşk oluyorum
                    Kendime satırlar ekliyorum
                    Yalnızlığımda
Korkmayın
Buraya ulaştığınızda
Bir dinginlik karşılıyor
Unuttuğunuz sessizlik
Kendini sevdiriyor
Her şey size kalıyor
Kimse dakikanızı çalmıyor
                    Yalnızlığa oturmadan
                    Kendinle karşılaşılmıyor
                    Susukunluğunuzun anlamı
                    Çığlıkları korkutuyor
Kendine kalmak
Değerli bir hediye
Uzun hayat koşularında
Göğsünü ipe değdiriyor
Oturup soluklanıyorsun
Kazandım diye turlamıyorsun
Burada kazanç yok
Kayıp yok
Sen varsın
                    Ne yapacaksan
                    Kendin için yapacaksın
                    Ne yapmayacaksan
                    Kendin için yapmayacaksın
                    Kendin kadar gideceksin
                    Kendin kadar kalacaksın
Okuma yazmayı öğrenmek gibi
Kendinin a sından başlayıp
Z sine merhaba diyeceksin
Kendine şaşıracaksın
Yaptıklarına yapmadıklarına
Kızacaksın ama anlayacaksın
                    Keşkelerin belkilerin
                    Ardında kalacak
                    Kendin sana kalacak
Anlayacaksın hayatı
Biriktirdiklerini yitirdiklerini
Her nefesin normal olduğunu
Her yaşantının normal olduğunu
Her ölümün normal olduğunu
Gülen yürekle tamamlayacaksın
Hayatındaki her şeyin değerini
Kendin yarattığını bulacaksın
                    Dost sevgili aile
                    Senin eklediğin değerle
                    Hayatının satırlarında
                    Aslında onlar öylece duruyor
                    Bütün anlamları sen çıkartıyorsun
                    Apoletler takıyorsun
                    Sonra kızıyorsun
                    Apoletleri yırtıyorsun
Hepsi sen kadar
Sen büyütüyorsun
Sen siliyorsun
Onlar duruyor
Her dokunuşun anlamını
Sen yazıyorsun
Kendin yazdığın hayata
Başkaları gibi kırılıyorsun
                    Hayatın
                    Her
                    Satırı
                    Sen
                    Kadar
Sevgilin
Sen
Kadar
Dostların
Sen
Kadar
Ailen
Sen
Kadar
                    Yaşadığın
                    En
                    Büyük
                    Acıları
                    Sen
                    Yaratıyorsun
Yaşadığın
En
Büyük
Mutlulukları
Sen
Yaratıyorsun
                    Kimseye
                    Kızma
                    Kendine
                    Kız
Kimsede
Kalma
Kendinde
Kal
                    Kimseyi
                    Anlama
                    Kendini
                    Anla
Kimseyi
Yorma
Kendini
Yor
                    Kimseye
                    Gitme
                    Kendine
                    Git

13.03.2011

Hiç yorum yok: