20 Mart 2011 Pazar

Girilmemiş odalarda


















ksb


Girilmemiş odalarda
Fotoğrafım asılı
Açılmamış cüzdanlarda
Fotoğrafım saklı
Hayat bana yasaklı
                    Dertler kadar uzunum
                    Umutsuzluk kadar yakışıklıyım
                    Kayıplar kadar ömürlüyüm
Mutsuzluk sigarasıyım
Bir kaç nefes çekilip
Yüreğimden kırılıp
Kül tablasıyla buluşup
Geride kalanım
                    Gidilmemiş yerlere
                    Birlikte gidilenim
                    Edilmemiş itirafları
                    Içimde konuk edenim
Tek başına anlamı olmayan
Eksik kalan kelimeyim
Boşluk doldurup
Boşlukta yaşayanım
                    Kurumuş tenlerin
                    Kontak anahtarıyım
                    Parçalanmış yüreklerin
                    Zetina dikiş makinesiyim
Hayat bana yasaklı
                    Gözyaşı kadar uzunum
                    Mutsuzluk kadar yakışıklıyım
                    Fırtına kadar ömürlüyüm
Elbet
Ben
Gideciğim
                    Şimdiden
                    Hazırlıklarınızı
                    Yapın
Kendinize
Yenisini
Bulun
                    Kimse
                    Bulunmaz
                    Değildir
Hayat
Kısa
Değildir
                    Her
                    An
Taze
Bir
Bitiş
Taze
Bir
Başlangıçtır
                    Bir
                    Simiti
                    Isırır
                    Gibi
Bir
Bisküviyi
Çaya
Batırır
Gibi
                    Sıradan
                    Hayat
Bana
Yasaklı
Hayat
                    Keyfini
                    Çıkarın
Yenisini
Bulun
                    Gittim

20.03.2011

Hiç yorum yok: