20 Mart 2011 Pazar

Hayat feneri





















Hayat feneri
Gibiyim
Eksik kalanları
Kıyıma toplayan
                    Bir bakışım
                    Bir kelimem
                    Yılları peşinden sürüklüyor
Eksikler bana kalıyor
Eksik koleksiyonum
Zenginleşiyor
                    Herkes bir şey biriktiyor
                    Ben eksik
Kaç kişiyi tamamladım
Kıyımdan okyanusa bıraktım
Kaç gözyaşını
Yanaklarımda ağırladım
Kaç sevgiyi
Yüreğimle suladım
                    Her fırtınada
                    Kıyıma vuranlar
                    Güneş açınca
                    Kıyımdan ayrılıyor
                    Güneşli havalarda
                    Görünmez oluyorum
                    Fırtınada
                    Yeniden ortaya çıkıyorum
Kaç fırtına biriktirdim
Kaç güneşle azat ettim
Kimbilir
                    Fırtınada bedenime sarılanlar
                    Güneşle birlikte kayıp gidiyor
                    Fırtınada yüreğime sığınanlar
                    Güneşle birlikte ayrılıyor
Fırtına kadar varım
Güneş kadar yokum
                    Ben
                    Nefes
                    Alan
                    Mıyım
Yoksa
Sadece
Fırtınada
Gözüken
Miyim
                    Fırtına
                    Beni
                    Ziyaret
                    Etmez
                    Mi
Güneş
Işıkları
Beni
Göstermez
Mi
                    Fırtına
                    Kadar
                    Varım
Güneş
Kadar
Yokum
                    Fenerimin
                    Işıklarını
Sön
Dür
Düm

20.03.2011

Hiç yorum yok: