17 Mart 2011 Perşembe

Sevmenin sonu geçti




















 
Sevmenin sonu geçti
Tenlerimiz tavan arasında
                    Dokunuşlarımız şaibeli
                    Gecelerimiz belkili
Yürek satarım ten satarım
Ustam ölmüş ben satarım
                    Süzüşlerimiz çapaklı
                    Laflarımız vidalı
                    Gözlerimiz aynalı
                    Çarşaflarımız puanlı
Yürek satarım ten satarım
Ustam ölmüş ben satarım
                    Tenlerimiz yaralı
                    Odalarımız tuzlu
                    Sevişmelerimiz acılı
                    Sabahlarımız kapalı
Yürek satarım ten satarım
Ustam ölmüş ben satarım
                    Sevdalarımız yanmalı
                    Paylaşımlarımız sönmeli
                    Kime gitmeli
                    Kimden dönmeli
Yürek satarım ten satarım
Ustam ölmüş ben satarım
                    Bulmacalarımız cevaplı
                    Bakışlarımız şaşı
                    Sözlerimiz imalı
                    Ellerimiz yamalı
Yürek satarım ten satarım
Ustam ölmüş ben satarım
                    Vermelerimiz cezalı
                    Almalarımız heyecanlı
                    Orgazmlarımız tıkalı
                    Sevgimiz tıpalı
Yürek satarım ten satarım
Ustam ölmüş ben satarım
                    Hayat
                    Acılı
Insanlar
Körlemeli
Yaşananlar
Silinmeli
                    Unutanlar
                    Çizilmeli
Bilmeyenler
Bilmeli
Yoksa
Bırakıp
Gitmeli
                    Burası
                    Kendine
                    Kalmalı
Gerisi
Bilmediğini
Yaşamalı
                    Mükemmeli
                    Unutmalı
Sıradana
Koşmalı
                    Kendinde
                    Kaybolmalı
Yürek
Satarım
Ten
Satırım
Ustam
Ölmüş
Ben
Satarım
                    Ustam
                    Kim
                    Şaşarım
Fluları
Bırakıp
Gidesiye
Yaşarım
                    Lılı
                    Lılı
                    Lım

17.03.2011

Hiç yorum yok: