21 Nisan 2011 Perşembe

Vasati kırk çöpün













 ksb


Vasati kırk çöpün
Birbirine benzemediği
Hayatta
Vasıtalarla yaşıyoruz
Otuzdokuzunu yakıyoruz
Kendimiz yalnız
Kendimizi yakıyoruz
Otuzdokuzu ıslak
                    Mikadonun
                    En altında kaldım
                    Bana sıra gelene kadar
                    Herkes titredi
                    Hayat bitti
                    Kendime kaldı
Vasatilerin arasında
Çiçek açtım
Yangın çiçeği
Yaprakları köz
Çiçekleri duman
Tüttüm gittim
Gittim tüttüm
Sıfırdan başladım
Bir e gelene kadar
Hayat bitti
Arasına
Yüzlerce vasati girdi
                    Kutunun içinde yandık
                    Birbirimizi üşüttük
                    Yıllarca yanyana yattık
                    Bir kıvılcımı çok gördük
Kutuyu
Araladım
                    Çöp
                    Bedenimi
                    Dışarı
                    Düşürdüm
                    Yuvarlandım
Hiçe
Düştüm
Orada
Kaldım
                    Vasatilere
                    Çöp
                    Salladım
Kırk
Haramilere
Kapan
Susam
Dedim
                    Kendimi
                    Dışarıda
                    Bıraktım
Kendi
Kayıplarımda
Islandım
                    Gittim
                    Kaldılar
Beni
Sonsuz
Sandılar
                    Sandığı
                    Kapattım
Hayatı
Açık
Bıraktım
                    Havalansın

05.04.2011

Hiç yorum yok: