21 Nisan 2011 Perşembe

Ben kaçıyorum





















 
Ben kaçıyorum
Ilişkilerin gürültüleri
Peşimden kovalıyor
                    Yüreğimi tıkadım
                    Tenimi tıkadım
                    Bir kulağım açık kaldı
Duymak istemiyorum
Ilişkilerin çevreye zarar veren sesini
                    Aynı alfabeyi kullamadan
                    Saatlerce süren kavgaları
                    Surat asmaları kalkıp gitmeleri
Duymak istemiyorum
                    Yan masada yan evde
                    Arka sokakta arka bahçede
                    Birbirini duymayanların
                    Hayata dağıttığı sesi
Duymak istemiyorum
                    Bir gecede eve yerleşenlerin
                    Tek küpesini düşürenlerin
                    Ikinci gecede
                    Bilgisayarını telefonunu
                    Karıştıranların
                    Üçüncü gecede
                    Makyaj silme yuvarlaklarını
                    Aynanın yanına bırakanların
Sesini duymak istemiyorum
                    Yerleşmenin bu kadar kolay
                    Kalkıp gitmenin bu kadar zor
                    Olduğu evlerin
                    Sahiplerinide anlamıyorum
Tanımadan buluşmayı
Tanımadan sevişmeyi
Anlıyorum
                    Tanımadan evini açmayı
                    Tanımadan anahtarını vermeyi
                    Dördüncü günde
                    Don paça otururken
                    Açılan kapıyı
Anlamıyorum
                    Kendi düzenini
                    Kendin gibi kuramadan
                    Kendi evinin keyfini
                    Yaşayamadan
Kendini bulamadan
Kaç ilişki başlatıp
Bitirmeden yeniden başlatıp
Başlatıp giderken
Kafamı dinleyeceğim derken
Kalabalığın ortasında
Dinginliğin uzağında yaşarken
                    Karmaşanın ipine dolanmanın
                    Anlamını anlamıyorum
Kimbilir
Kaç
Eve
Birinci
Gün
Yerleşiliyor
                    Ikinci
                    Gün
                    Anahtar
                    Kafaya
                    Fırlatılıyor
Kendini
Tanımadan
Başkasını
Bu
Kadar
Çabuk
Tanıyan
Insanlar
Nerede
Yaşar
                    Bir
                    Elbise
                    Alırken
                    Günlerce
                    Vitrin
                    Dolaşanlar
Bir
Erkeği
Bu
Kadar
Çabuk
Alanlar
Nerede
Yaşar
                    Bir
                    Araba
                    Alırken
                    Onlarca
                    Test
                    Sürüşü
                    Yapanlar
Bir
Kadını
Bu
Kadar
Çabuk
Alanlar
Nerede
Yaşar
                    Ben
                    Kaçıyorum
Ilişkilerin
Gürültüleri
Peşimden
Kovalıyor
                    Kulağımı
                    Da
                    Tıkadım

06.04.2011

Hiç yorum yok: