21 Nisan 2011 Perşembe

Dokunmadan







by GG

Dokunmadan
Sevişenlerin yatağında unutuldum
                    Dokunmadan
                    Sevenlerin yüreğinde unutuldum
Dokunmadan
Dost olanların anlamında unutuldum
                    Dokunmadan
                    Başkasında kendini arayanlarda unutuldum
Dokunmadan
Yağmurdan kaçanlarda unutuldum
                    Dokunmadan
                    Doğan çocuklarda unutuldum
Dokunmadan
Paylaşılan dünde unutuldum
                    Dokundum
                    Unutuldum
                    Kapattım
Yavaş yavaş
Hızlı çabuk
Kendime koştum
                    Yalnızlığı dilek tuttum
                    Uç uç böceği tarlasında
Dört yapraklı yoncalarda
Kaldım
Dilenmedim
Şans getirmedim
                    Unutuldum
                    Dokundum
                    Unutuldum
Hayatın hesabını istedim
Insan gibi girdi
Herşeyimi verdim ödedim
Bir sigara yaktım
Geçmişi geleceği üfledim
Anın içinde saklı
Kendimi kucakladım
                    Kalmadım
                    Size
                    Kalmadım
Bütünümü
Yedirdim
Yiyenler
Doymadı
                    Ben
                    Kalmadım
Dokundum
Unutuldum
                    Kimsesizler
                    Hayat
                    Durağında
Gelmeyecek
Otobüsün
Fren
Sesinde
Kaldım
                    Dokundum
                    Unutuldum
Umutun
Üzerine
Bir
Mum
Kondurdum
                    Nehire
                    Bıraktım
Keyfime
Baktım
                    Dokundum
                    Unutuldum
Kendime
Kaldım
                    Duruldum
                    Durul
                    Dur
                    Ur

01.04.2011

Hiç yorum yok: