21 Nisan 2011 Perşembe

Kışın

















Kışın
Sahilde unutulan
Rüzgarla dövülen
Yağmurla kamçılanan
Sezlong gibiyim
                    Sonsuz denizin
                    Uçsuz sahilin
                    Ortasında
                    Yalnızlığını bile kaybeden
                    Kimsesiz kimseyim
Denize düşesim var
Kendimi ona bırakıp
Bilinmeyen kıyıya
Vurasım var
                    Kimse üzerime uzanmasın
                    Kahkahalar atmasın
                    Güneş yaksın
                    Rüzgar dövsün
                    Yağmur kamçılasın
                    Dolunay ağlatsın
                    Kimseler olmasın
Bilinmeyen kıyıda
Yürek nadasında
Bir daha ekilmeyen
Topraklarda
Bereketsiz tenimin
Çatlaklarında
Dün ile yarının
Intiharlarında
                    An kadar
                    Ben kadar
                    Yalnız kadar
                    Hayatın kadrajında
                    Kalayım
Ne kafamın üstünden
Kulak yapan
Ne yanımda yüzsüz yüzünü
Yalandan güldüren
                    Kimsenin
                    Olmadığı
Tek
Kişilik
Fotoğrafımın
                    Hiç
                    Bir
                    Hayat
                    Albümüyle
                    Buluşmadığı
Bir
Hayat
Bana
Kalsın
                    Bana
                    Kızayım
Bana
Seveyim
                    Bana
                    Bana
                   
                    Kalayım
Bana
Kalayım
Kimse
Kalmasın
Ben
Kalayım
                    Bilinmeyende
                    Bilmezlerimle
                    Bildiklerimi
                    Gömeyim
Bilemeyeceklerimi
Öpeyim
                    Bana
                    Ben
                    Kalayım

25.03.2011

Hiç yorum yok: