21 Nisan 2011 Perşembe

Kelimeni anlamlaştıran





















Kelimeni anlamlaştıran
Bir harf olmak isterim
Cümleni anlamlaştıran
Bir kelime olmak isterim
Paragrafını anlamlaştıran
Bir cümle olmak isterim
Seni anlamlaştıran
Bir ben olmak isterim
Hayatı anlamlaştıran
Bir biz olmak isterim
                    Seni isterim
                    Seni yaşarım
                    Geriye kalmayanı
                    Geriye bırakırım
                    Sen kadarım
                    Nefes aldığımız kadarım
Cama uflediğim buğuda
Senin adın yazılı
Metronun bir sonraki istasyonunda
Senin adın yazılı
Sobaya attığım odunda
Senin adın yazılı
Hayatı başlatan patlamada
Senin adın yazılı
                    Yüreğimde
                    Tenimde
                    Aklımda
                    Anımda
                    Pürtelaşımda
                    Durgunluğumda
                    Kurşun
                    Kalemimde
                    Senin adın yazılı
Alnımda
Senin adın yazılı
Seni okumaya
Seni anlamaya
Seni sevmeye
Seni düşünmeye
Ömürler boyu mahkumum
                    Sana esirim
                    Biz özgürlük
Bizim
Senim
Benim
                    Sen kadarım
                    Ben kadarım
                    Biz kadarım
Ben
Topaçım
Sen
İp
Sen
Topaçsın
Ben
İp
                    Seninle
                    Dönerim
                    Benimle
                    Dönersin
Sensin
Benim
İkimiz
Bir
Ederiz
                    Tek
                    Başına
                    Yazık
                    Ederiz
Ben
Sana
Hayat
Sen
Bana
Hayat
                    İkimizi
                    Toplasan
                    Biz
                    Ederiz
Biz
Sen
Ben
Hayat
Sen
Ben
Biz
Seni
Severim
                    Beni
                    Seversin
Gerisi
Kimsesiz


04.04.2011

Hiç yorum yok: