21 Nisan 2011 Perşembe

Sensiz kaldım










Sensiz kaldım
Bensiz yandım
Uff oldu
Seninle doğan yüreğim
Yara bere kaldı
Seninle büyüyen tenim
Sensizim
Sensizliğin yüksek ateşlerinde
Bensizim
Sensizliğin kendimi kaybedişlerinde
Uçmaz oldu kanatlarım
Konmaz oldu ayaklarım
Biçarenin bi si kaldım
Care sen de kaldı
Yalın ayaklarım
Yalınruhuma dolandı
Yürek üzeri çakıldım
Tenim kayalara yapıştı
Yüreksiz tensiz kaldım
Sensiz kaldım
Bensiz yandım
Geceleri senle boyadım
Odamı senle havalandırdım
Fincanımı senle doldurdum
Seni içime çektim
Hayatı üfledim
Seni içimde tuttum
Seni ayırdım
Yürek ucuma koydum
Tenini ayırdım
Hayat ucuma koydum
Sensizlik uçurumunun
Başında
Yürekle görünmeyen
Dibinde
Seni bulamayacağımı
Bile
Bile
Atladım
En
Dibe
Ulaşana
Kadar
Senin
Filmini
Izledim
Senin
Aydınlığına
Uyandım
Artık
Senin
Kadarım
Sen
Yoksun
Yok
Kadarım
Sensiz
Kaldım
Bensiz
Yandım

25.03.2011

Hiç yorum yok: