21 Nisan 2011 Perşembe

Seninle uyandım












 by GG


 
Seninle uyandım
Sessizliğin kenarında
Seninle uzandım
Dalganın koynunda
                    Sana kadar gidebildim
                    Bana kadar gelebildim
Bildiğim bütün harflerin toplamı
Adın kadar ediyor
Yürüdüğüm bütün yolların ucu
Sana kadar geliyor
                    Susuzluğum sen
                    Açlığım sen
                    Bütün sen
                    Geriye kalan sen
Sen kadar hayat
Ben kadar sen
                    Sensizliğin içinde sen varsın
                    Bensizliğin içinde sen varsın
Sanadır bütün nefeslerim
Senin kadar atar yüreğim
                    Gözyaşlarımla besledim
                    Kahkahalarımla büyüttüm
                    Sevgimle kucakladım
                    Yüreğimde kozaladım
Senin dışında bakirim
Senin içine uzanır
Ömürler boyu yaşarım
Sanadır bütün anlarım
Senin kadar hayatım
                    Seni görünce
                    Sana dokununca
                    Seni öpünce
                    Sana kalınca
                    Seni düşününce
                    Sana ben olunca
Dünya döner
Ay dolu dolu olur
Nehirler deltasında dinlenir
Denizler okyanusuna serilir
                    Sen
                    Gülünce
                    Hayat
                    Önüme
                    Serilir
Seni
Sevince
Hayaller
Gerçeklerine
Sarılır
                    Sen
                    Kadar
                    Hayat
Sen
Kadar
Ben
Satırlarını
Yazacak
Kimsem
Yok
                    Kimsesizim
                    Ama
                    Benimleyim
Hayat
Bana
Kalsın
                    Satırları
                    Kendime
                    Yazayım
Uzanayım
Nehire
Kalayım
                    Kendimi
                    Yaşayayım
Hadi
Bakalım


17.04.2011

Hiç yorum yok: