28 Nisan 2011 Perşembe

Herhangi bir dalganın







ksb

 
Herhangi bir dalganın
Bilmediğim ucuna asıldım
Kendimi bıraktım
Ufku bilmeden
Sonsuz
                    Insanı bilmeden
                    Sonsuz
Kadını bilmeden
Sonsuz
                    Kendimi bıraktım
                    Kendimden
Hayatı bıraktım
Kendinden
                    Hayat bensiz
                    Ben hayatsız
Sigaram dumansız
Rakım anasonsuz
Hayat sonsuz
                    Ben
                    Sonu düşünmeyen
Kimliksiz
Fotoğrafsız
Imkansız
Yeniden doğumsuz
Yeniden ölümsüz
                    Bu
                    Kadar
                    Bu
                    Kim
Alışkanlıklarım alışıksız
Bakışlarım bakışsız
Sevişmelerim sevişsiz
Sizsiz hayat
                    Dumansız sigara
                    Anasonsuz rakı
                    Taşsız mezar
                    Ceninsiz doğum
Her şey yarım
Yarım her şey
                    Kendim kayıp
                    Ben kayıbolan
Bul
Yakala
Yalaka
                    Istanbul
                    Iki
                    Yaka
                    Yakışıksız
Ben
Bensiz
Ben
Kendili
Kandilli
Boğaz
Sık
                    Sık
                    Boğaz
Kim
Kurtarır
Boğazımı
                    Hangi
                    Tenim
                    Yakalı
Hangi
Gecem
Kalmalı
                    En
                    Eski
                    En
                    Yeni
                    Mi
Hep
Kalmalı
                    Mının
                    Sonu
                    Meli
                    Meli
Kime
Bırakmalı
                    Rakı
                    Anasonlu
                    Sigara
                    Dumanlı
                    Ben
                    Kendimli
Hayat
Hayat
Son
Son
Sonsuz
Sonsuz
                    Ben
                    Kendim
                    Kadar
Gittiği
Git
Kadar
                    Gerisi
                    Geride
                    Kalan
                    Kadar
En
Iyisi
An
Kadar
                    An
                    Hepimiz
                    Uyku
                    Kimsesiz
                    Uyanmak
                    Uyruk
Hangi
Uyruksunuz
                    Sokumsuz

28.04.2011

Hiç yorum yok: