28 Nisan 2011 Perşembe

Bilmediğim satırları







 
Bilmediğim satırları
Hayatıma ekledim
Bilmediğim insanları
Kucağıma sardım
Bilmediğim tenleri
Bütünüme denk getirdim
Bilmediğim şehirleri
Sokağıma kattım
Bilmediğim yürekleri
Sevgimle okşadım
                    En iyi bildiğim yerde
                    Kayboldum
                    En çok inandığım insanda
                    Kayboldum
                    En çok sarıldığım kucaklarda
                    Kayboldum
                    En çok hayal ettiğim gerçeklerde
                    Kayboldum
                    En çok bildiğim satırların romanlarında
                    Kayboldum
Kayıp şehri
Ben kaybetmedim
Kayıp heykeli
Ben saklamadım
Kayıp yüreği
Ben bitirmedim
                    Gittim
                    Koştum
                    Anladım
                    Anlattım
                    Bana
                    Kalmadım
Hayata inandım
Insana inandım
Tene inandım
Yüreğe inandım
Kendime kaldım
                    Kendim
                    Öküz
                    Herkes
                    Altın
                    Yumurtlayan
                    Tavuk
Hayvanlar
Aleminde
En
Değersiz
En
Kimliksiz
En
Ensiz
Tek
Dar
Ben
                    Bollar
Ner
De
Si
Niz

28.04.2011

Hiç yorum yok: