21 Nisan 2011 Perşembe

Seni gördükten sonra






ksb


Seni gördükten sonra
Gözlerimi bir daha açmadım
Gözlerim sende kaldı
                    Seni sevdikten sonra
                    Yüreğimi bir daha açmadım
                    Yüreğim sende kaldı
Seninle seviştikten sonra
Tenimi bir daha açmadım
Tenim sende kaldı
                    Senin elini tuttuktan sonra
                    Ellerimi bir daha açmadım
                    Ellerim sende kaldı
Sana sarıldıktan sonra
Kucağımı bir daha açmadım
Kucağım sende kaldı
                    Seni rüyamda gördükten sonra
                    Rüyalarımı bir daha açmadım
                    Rüyalarım sende kaldı
Seni özledikten sonra
Özlemimi bir daha açmadım
Özlemim sende kaldı
                    Ben sende kaldım
                    Hiç hayat bana kaldı
Sen gittikten sonra
Kapımı açmadım
Pancurları açmadım
Telefonu açmadım
                    Kendimi
                    Kapadım
Sana
Kaldım
Sen
Zafiyetinde
Senin
Inceleğinde
Hastalandım
                    Doktora
                    Gitmedim
                    Hastalağım
                    Sen
Hayata
Çıkmadım
Hayat
Sen
                    Kahkaha
                    Atmadım
                    Kahkahalarım
                    Sen
Gözlerimi
Açmadım
Gözlerim
Sen
                    Yüreğimi
                    Açmadım
                    Yüreğim
                    Sen
Tenimi
Açmadım
Tenim
Sen
                    Ellerimi
                    Açmadım
                    Ellerim
                    Sen
Kucağımı
Açmadım
Kucağım
Sen
                    Rüyalarımı
                    Açmadım
                    Rüyalarım
                    Sen
Özlemimi
Açmadım
Özlemim
Sen
                    Hayat
                    Sen
                    Gerisi
                    Ben

01.04.2011

Hiç yorum yok: